16 January 2009

14 Jam Di Kampung Ku

Anak2ku sibuk memancing Keli

Itik

Kolam Ikan Keli Ayahku

Itik Mandi Kolam

Sebahagian dari Lembu Peliharan Ayahku


Bunga kertas

Daisy

Bunga kertas





Bunga Keembong


Cantiknya Bunga2 Ibuku


Pokok Cili

Pokok Kesum

Pokok Kunyit

Kelapa Muda

Terung

Assalamualaikum..WBT

Selepas Selesai solat maghrib14 Jaunari 09 kami seluarga berangkat pulang ke kampung dan hanya 14 jam kami sempat berada di kampungku..rasanya first time saya dan keluarga balik ke kampung dalam jangkamasa yang pendek..My hubby ada tugas penting di UTHM Parit Raja...so saya dah anak2 tak melepaskan peluang mengikut bersama2 pulang ke kampung..sementara che abang sibuk dengan Tugas2 Resminya di UTHM..saya sempat menjelajah persekitaran rumah ibunda saya..gambar2 dia atas adalah sebahagian daripada gambar2 yang saya ambil..

P/S..Anak EL sehari

No comments: