16 August 2010

Ramadhan Kareem

Mee Goreng

Home made Mama's Fried chicken

Buah Melaka


Cucur ikan Bilis

Assalamualaikum.wbt

Alhamdulillah..sudah 5 hari ramadhan membuka tirai,sebelum terlewat saya ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam..especially pelawat tegar blog saya..semoga ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelumnya...di kesempatan ini juga saya dan keluarga memohon maaf segala salah dan silap samada saya sedari atau pun tidak..dan harapan ramadhan kali ini dapat dilalui dengan penuh makna...Insyaallah
Sejak sebulan yg lepas.. saya begitu sibuk hinggakan tidak punya kesempatan 'mengupdate' blog..sibuk mengurus abah yang sedang sakit..alhamdulillah sebagai anak saya masih diberi peluang merawat dan menjaganya selagi hayatnya...walaupun terpaksa mengorbankan masa bersama suami dan anak2...semoga abah cepat sembuh..amin

Nota kaki:- pics diatas adalah sebahagian menu berbuka puasa kami.

1 comment:

Our Story said...

Salam Cik Rose...
Hm sedapnya buah melaka lama tak makan nak buat makan berdua ja huhuhu...